ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – ΑΓΓΛΙΚΑ
Ειδικό Μαθησιακό Αγγλικής Γλώσσας
Η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αποτελεί ένα έντονο πρόβλημα της σύγχρονης κοινωνίας μας, όπου οι απαιτήσεις και οι ανάγκες για εκμάθηση ξένων γλωσσών αυξάνονται συνεχώς.
Τα αγγλικά είναι μία γλώσσα μη φωνολογική όπου άλλα ακούμε, άλλα διαβάζουμε, άλλα γράφουμε. Είναι πολύπλοκη για τα άτομα που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες και απαιτείται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση.
Συχνά οι γονείς των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες αναρωτιούνται, εάν είναι εφικτή η εκμάθηση των αγγλικών.
Παρέμβαση στα Αγγλικά
Διπλή γραμματική (ελληνικά-αγγλικά)
Διπλό συντακτικό
Διπλή μορφολογία
Σε ένα παιδί – έφηβο με μαθησιακές δυσκολίες θα λέγαμε ότι είναι απαγορευτικό.
Με το πρόγραμμα Διορθωτικής Αγωγής μέσα από οργάνωση, εικονογραφήματα, βιωματική διδασκαλία, διαδραστικό υλικό, η Αγγλική γλώσσα γίνεται διασκεδαστικά χωρίς να χάνονται οι στόχοι για κατάκτηση της Αγγλικής γλώσσας.
Ο τρόπος διδασκαλίας προσαρμόζεται στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα, τις ικανότητες, το μαθησιακό στυλ και την μαθησιακή ετοιμότητα του κάθε παιδιού. Ο τρόπος διδασκαλίας είναι πολυαισθητηριακός, αυτό σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός εκτός από τη λεκτική διδασκαλία πρέπει να χρησιμοποιεί χρώμα, εικόνα, ήχο, αφή και σώμα σε μια προσπάθεια παρουσίασης του μαθήματος με βιωματικό «ζωντανό» τρόπο, διότι όταν διδάσκει μόνο με λεκτικές οδηγίες όλα περνάνε πολύ «άτονα» στη αντίληψη του μαθητή με δυσλεξία, με αποτέλεσμα να χάνει το ενδιαφέρον του.
Ο καθηγητής αγγλικών έχει εξειδικευτεί στις ειδικές μαθησιακές ανάγκες και το πρόγραμμα αφορά κυρίως ατομικές συναντήσεις.